fredag 6. november 2020

139.) AFK: Mal - på lerret - Trond Giske som en seksuell pedofil lokkemann og Kristian Tonning Riise som en seksuell pedofil predator og Terje Søviknes som en kåt og hakeløs pedofil "Pompel og/eller Pilt" [NRK 60-tallet].

 .

139.) AFK: Mal - på lerret - Trond Giske som en seksuell pedofil lokkemann og Kristian Tonning Riise som en seksuell pedofil predator og Terje Søviknes som en kåt og hakeløs pedofil "Pompel og/eller Pilt" [NRK 60-tallet].

.

Jeg er Åsmund Agdestein - Norgeshistoriens Viktigste Varsler - som har 10 blogger og som i 2019 ble utestengt fra å kommentere i ALT i Norge - "Ytringsfrihetens Nasjon" - fra Khrono til Rights. "Ytringsfriheten" er KUN en myte - hadde jeg eid en publikasjon - hadde jeg IKKE latt "Kreti og pleti" få slippe til! Det er bl.a. eierne av Schibsted som bestemmer hva som skal omtales og hva som IKKE skal omtales i Norge. Det var jeg som rev bildet ditt av Julian Assange. Jeg hørte "Eik" bli intervjuet av NRK. Han sa at de skulle ta ned bildet ditt for å auksjonere det og gi pengene til Resett - "for de står for Ytringsfriheten i Norge". Resett har blokkert meg fra å kommentere og står så visst ikke for Ytringsfriheten i Norge. Så jeg tenkte på det i 10 sekunder og rev bildet ditt ned på høyre side. Det ble et ramaskrik og jeg gikk nedover bakken mens en med telefon "intervjuet" meg. Dermed gjorde jeg bildet verdiløst som auksjonobjekt. NRK som sto der skrev at jeg gjorde alle "forfjamset". Resett kalte min aksjon for "vandalisme" og meg for "vandal". Det fikk meg til å trekke den konklusjon at det var Redaktøren i Resett som sto bak hele ideen - for å skaffe penger til Resett - etter at alle sponsorene og annonsørene hadde trukket seg i forakt... Jeg så senere bildet av Julian Assange i lunchrommet til Media City - og nå ser det jo bedre ut enn noen gang...

.

Jeg har hatt bloggen PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no i over to år. MEN #MeToo varselet om at Trond Giske over en periode på tre tiår har utnyttet AUF-jentebarn på rundt 16 års alder - grep jeg fatt i få timer etter at varselet kom natt til 6. Januar 2018. Den 7. Januar 2018 kom meldingen om at Trond Giske trakk seg som Nestleder i AP. Så ble Trond Giske - ifølge meg - lurt til å tro at han var ønsket i AP Trøndelag - slik at jeg og alle de andre motstanderen av den moralløse psykopaten Trond Giske en gang for alle sørget for at Trond Giske ble felt - for og av AP sentralt - på en renslig måte. Min blogg sperret jeg fra Desember 2019 til midten av August da jeg igjen promoterte bloggen for å felle Trond Giske for godt politisk... I slutten av August kom Trond Giske sin bedyrelse om at han IKKE stiller til gjenvalg ved Stortingsvalget i 2021. 

.

Kristian Tonning Riise har vært et problem som leder av Unge Høyre i flere år. Så ille var hans oppførsel at han pleide å ha en oppasser for å forhindre han i å utnytte jentebarn seksuelt. Ikke bare jentebarn i Unge Høyre - men han holdt taler for jente- og guttebarn i andre Ungdomsorganisasjoner også. Den hendelsen pressen la vekt på var da han ble spurt om han kunne beskytte et overstadig fullt 16 år gammelt jentebarn i Unge Høyre. "Bukken til havresekken..." - Kristian Tonning Riise dro det 16 år gamle Unge Høyre jentebarnet inn på et rom der han var i ferd med å voldta jentebarnet da han ble oppdaget. Jentebarnet ønsket ikke å straffeforfølge voldtekten - hvorpå jeg mobbet Statsminister Erna Solberg og påsto at Erna/Høyre hadde betalt jentas foreldre "Blodpenger". Kort tid senere kom Kristian Tonning Riise sin bedyrelse om at han IKKE stiller til gjenvalg ved Stortingsvalget i 2021.

.

Terje Søviknes - ifølge pressen - voldtok et "drit fullt" 16 år gammelt jentebarn i FpU i år 2000. Jeg vinklet det hele slik at Terje Søviknes ble FOR ekkel for Statsminister Erna Solberg - slik at Terje Søviknes gikk på hodet UT! av Regjeringen Solberg. MEN FrP har lavere moral enn Regjeringen Solberg - og tok Terje Søviknes inn som Nestleder i FpU. Terje Søviknes var "hakeløs" og svært lite vakker som ungdom - og jeg mistenker at moralløse Terje Søviknes har benyttet seg seksuelt av "drit fulle" jentebarn før - som f.eks. utenfor og bak "Bygdedansen på Os" på 80-tallet. La deg ikke blende av at han har vært valgt til Ordfører på Os en rekke ganger. Folk på Os er slu - og velger en ordfører de har så mye dritt på at han gjør som de sier for å unngå at dritten blir spredd i presse og media i det ganske land...

.

Bloggen min har fått Ulf Leirstein til å bedyre at han IKKE stiller til gjenvalg ved Stortingsvalget i 2021.

.

Bloggen min har fått Trine Skei Grande til å bedyre at hun IKKE stiller til gjenvalg ved Stortingsvalget i 2021.

.

.

.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar