fredag 28. august 2020

130.) AP toppfolka omtaler Trond Giskes bruk av UNGE JENTER - dvs jenter under 16 år...

.
130.) AP toppfolka omtaler Trond Giskes bruk av UNGE JENTER - dvs jenter under 16 år...
.
Det handler om hvorvidt varslerne skal stå alene, eller om de kjenner at de har partiet i ryggen. Det handler om hvor viktig for oss det er å understreke at dette skal være et parti som skal være trygt for alle – også >>> unge jenter <<<. Vi ønsker at det skal være tydelig at Arbeiderpartiet er et parti som tar seksuell trakassering på alvor. Nå risikerer vi å heve terskelen for å varsle om at man er utsatt for seksuell trakassering
.
Fra Aftenposten 27.08.2020 - kommentaren min ble forøvrig fjernet av Aftenposten...
.
Åsmund Agdestein
svarte Åsmund Agdestein for fire minutter siden
.
> Ifølge referat fra NRK har AP nå skiftet fra å si "unge kvinner" til å si "UNGE JENTER"! > Æren for DET gir jeg meg selv og min blogg - godt hjelpt frem av Xxxxx Xxxxx selv naturligvis... > Vent litt! Begrepet "UNGE JENTER" er ifølge min vokabular jentebarn UNDER 16 år! > Fantastisk! AP vet - naturligvis - noe hverken jeg eller Norges befolkning vet om Xxxxx Xxxxx - SPENNENDE! - og fryktelig ekkelt...
.
"Ifølge de som har signert oppropet, handler Giske-saken nå om Arbeiderpartiets troverdighet på likestilling, kvinnepolitikk og hva som blir akseptert i partiet.
.
«Det handler om hvorvidt varslerne skal stå alene, eller om de kjenner at de har partiet i ryggen. Det handler om hvor viktig for oss det er å understreke at dette skal være et parti som skal være trygt for alle – også unge jenter.»
.
Trond Giske opplyser i en SMS til NTB at han ikke har noen kommentar til saken. Det har ikke lykkes NRK å komme i kontakt med Giske."
.
Giske-varselet fra HegnarOnline:
.
Atle.K
06.01.2018 kl 02:47 1172
.
Jeg var medlem av AP I 3 tiår
Har vert på mange samlinger m Giske
Alt på Utøya for mere enn 30 år siden var Giskes oppførsel et problem
For 11 år siden kom han til Utøya som minister
Da kullet han jentunger der
Min datter var der og forteller nå at Giske kullet venninna hennes som da kun var 16 år
Min datter meldte seg ut av AUF og først nå skjønner jeg dette
Jeg meldte meg ut for kort tid siden og har meldt meg inn i Høyre slik min datter og har gjort
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar