fredag 28. august 2020

131.) Mine 15 kommentarer i Aftenposten.

.
131.) Mine 15 kommentarer i Aftenposten.
.
DebattPresseetikk
.
Anonyme personkarakteristikker og påstander det er umulig å bevise, bør ikke få komme på trykk Anki Gerhardsen
.
Anki Gerhardsen Medlem av Norsk Presseforbunds kildeutvalg
25. august 2020
.
.
Åsmund Agdestein
for tre dager siden
.
> Dette debattinnlegget kommer fra hun som ledet Journalist-konferansen "Svarte Natta" i Tromsø høsten 2019. > Før konferansen promoterte jeg min blogg "PolitikerforaktMeTooBarn" non-stop.(Bloggen heter nå PolitikerforaktMeTooUng.) Hovedattraksjon i Tromsø var selveste Trond Giske... Jeg har TO politiske ambisjoner i livet når det gjelder "Uta blank - inna krank" - uinteressante og jeg flytter snarest - Norge:
1.) Å forhindre at Jens Stoltenberg noen gang igjen blir Statsminister i Norge.
> Søk på som ett ord: >>> JensStoltenbergsKriminelleCV <<<
2.) Å forhindre at Trond Giske noen gang blir Statsminister i Norge.
> Gå til Aftenposten kronikken for et par dager siden - Støre med kaffekopp bildet - for å se hva det gjelder.
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Åsmund Agdestein for tre dager siden
.
> Noen tror at jeg ikke er Norsk siden jeg driver - non stop - å kritisere Oslo
> Men Norsk er jeg - av gammel Adelslekt til og med - da en av mine beregnet 100.000 forfedre var Admiral og Adelsmann Alex Mowat. Norges største landeiere ble han visst også. Han var forøvrig far til hun som startet Baroniet i Rosendal.
> Hvis Adelen fremdeles hadde hatt den reelle makten i Norge, ville forøvrig BÅDE Jens Stoltenberg OG Trond Giske stått i fysisk "gapestokk" - til 24 timer etter at deres støttespillere tapte for deres motstandere...
> Forøvrig var mitt Nick på HegnarOnline - frem til det ble slettet: NFL 98/2.
> Jeg syklet mellom 1988 og 2008 på 6 sykkelturer drøyt 150.000 kilometer gjennom 50 land utenom Vest-Europa. Etter det ga jeg meg selv tittelen "Norges Fremste Langdistansesyklist:" - "NFL". OG hvis det ikke er mulig å danne varig vaksinefremprovoset immunitet mot COVID-19 - så beholder jeg den tittelen - like til "Dovre faller"...
> 98/2? Jeg er 98% God og snill - og 2% ren og ublandet BEKSVART ondskap...
> Har du intet image? Da har du nok ikke fortjent noe image heller...
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Åsmund Agdestein for tre dager siden
.
> Noe ved denne debatten minner meg på at jeg HATER både svikefulle - og naivt barnslige Nordmenn.
> MEN dumsnill som jeg er har jeg gitt min kommende kone FULL råderett over hvor vi bor fram til min 60-årsdag.
> Jeg tror at min kommende kone er både Nasjonal-Narsissistisk OG Oslo-Narsissistisk - så det betyr at jeg må bo i nærmere ett år i - gulp - Oslo...
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
for tre dager siden
.
"Fakta Kildeutvalgets forslag I kjølvannet av Bar Vulkan-saken, der VG..." > Ifølge meg var "VGs Bar Vulkan sak" orkestrert av Giske & Co fra A til Å - slik at Norges befolkning ville bli SÅ lei av trivielle GISKE-VARSELET - at Norges befolkning ikke bryr seg om mitt viderebrakte varsel om Trond Giske sine "aktiviteter" med ehhh... "En viss type AUF- medlemmer" - over en periode på tre tiår. > Forøvrig skrev jeg det i BT - noe som medførte at VG nærmest øyeblikkelig blokkerte alle mine videre kommentarer - før BT begynte å blokkere alle mine kommentarer... > Jeg påstår at jeg har Norges antatt høyeste KOMBINASJON av IQ-KLOKSKAP-SMARTHET - Koeffisient - mens den ordinære Nordmann ikke engang greier å legge sammen 3 + 3 for å få 6...
Rapporter
1
Logg inn for å svare
.
.
Niri Baklid
svarte Åsmund Agdestein for tre dager siden (redigert)
.
Hadde du vori så klok, hadde du for det første ikkje trengt å skryte av deg sjøl, og for det andre ikkje skrivi "nordmann" med stor N.
Rapporter
6
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Niri Baklid for tre dager siden
.
Hei!
Jeg følger Engelsk rettskrivning når det gjelder bruk av stor bokstav bl.a. for Nasjonaliteter og Måneder.
Norsk "rettskrivning" er forøvrig veldig uhøflig...
Er det ikke kjedelig å være "slave" av BÅDE Oslo OG Norsk rettskrivning?
Rapporter
2
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
for to dager siden
.
> Anki Gerhardsen, leder av journalistkonferansen "Svarte Natta" i Tromsø i November 2019 - kan sees i samtale med Finske Fredrik Virtaen og Trønderen Trond Giske. - Det er Medier 24 som har det 2 timer lange opptaket. ✓ Jeg blir så fort kvalm av slikt - så jeg ønsker hverken å se eller høre samtalene...
> Det finnes ingen i Norge som har et sterkere ønske om å bli Statsminister enn det Trond Giske har. AP Trøndelag + Se og Hør + Haddy Njie Giske + andre kommer nok til å greie å manipulere Trond Giske inn på SMK innen 10 år. > Grunnen til at han tror han står over alt og alle i Norge - kommer sannsynligvis fra AP Sør-Trøndelag sin ustanselige titulering av han - privat - som "Giske-Høvdingen" - etter sine plyndrende vikingforfedre...
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Åsmund Agdestein for to dager siden
.
> Anki Gerhardsen er Medlem av Norsk Presseforbunds kildeutvalg. Ifølge de som var på "Svarte Natta" i Tromsø i November - nærmest "kosepratet" Anki Gerhardsen med #MeToo-anklagede Trond Giske. > Det er svært sterke krefter igang for å få Trond Giske INN! på SMK. > Ifølge meg de samme kreftene som har - nesten - fått Tangen inn som leder av Oljefondet. > Det de ønsker er å gjennoppbygge den indre okkupasjonen Statsminister Jens Stoltenberg - ifølge meg - bygget opp i tidsrommet 2005 til 2013. > De samme kreftene som hjalp Statsminister Jens Stoltenberg med å "vinne" Stortingsvalget i 2009 ved bruk av ulovlige velgermanipulasjoner.
> Etter 10 år masing fikk "jeg" i 2019 tvangsoppløst "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/DNM - OSE/VPS - NTM" - ved at Norges viktigste handelsplass Oslo Børs ble solgt til utlandet OG så fikk "jeg" avsatt CEO OSE/VPS - CEO DNB/DNM - Politimesteren i Oslo - Riksadvokaten og Norges Ambassadør til Belgia.
> Jeg godtar IKKE at AP Trøndelag, Se og Hør og - tilsynelatende - "andre" forsøker å manipulere Trond Giske inn på SMK!
✓ Søk på som ett ord >>> JensStoltenbergsKriminelleCV
✓ Ta den bloggadressen og legg til #MeToo bloggen: >>> PolitikerforaktMeTooUng
(I Desember 2019 skiftet jeg bloggadressen fra PolitikerforaktMeTooBarn - og gjorde bloggen usynlig for søkemotorer.)
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
for to dager siden
.
> Dette er et typisk varsel som Anki Gerhardsen ønsker ignorert. Med en gang jeg så varselet på HegnarOnline kunne jeg analysere det og anse det nær 100% sikkert at varselet er ekte. Varselet (som jeg nå har sensurert til det ugjenkjennelige) kan lett etterprøves da det gjelder en periode på tre tiår. Det finnes mange vitner. Det finnes VELDIG mange vitner...
Atle.K 06.01.2018 kl 02:47 1172
Jeg var medlem av XX I 3 tiår
Har vert på mange samlinger m Xxxxx
Alt på Xxxxx for mere enn 30 år siden var Xxxxxs oppførsel et problem
For 11 år siden kom han til Xxxxx som minister
Da kullet han jentunger der
Min datter var der og forteller nå at Xxxxx kullet venninna hennes som da kun var 16 år
Min datter meldte seg ut av XXX og først nå skjønner jeg dette
Jeg meldte meg ut for kort tid siden og har meldt meg inn i Høyre slik min datter og har gjort
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Åsmund Agdestein for en dag siden
.
1. Mai 2019 skrev jeg en håndholdt plakat: "Pedofile og voldtektsforbrytere skal UT! av Stortinget og UT! av Rikspolitikken!" + Bloggadressen. > Så spurte jeg en kvinnegruppe - her i Bergen - om jeg fikk gå sammen med dem - og det fikk jeg. > En av kvinnene i kvinnegruppen var fra Sør-Trøndelag og hun sa at alle i politikken i Sør-Trøndelag visste om Xxxxx Xxxxx og småjenter. > I Adressa for et drøyt år siden fikk de en kvinne til å åpne opp dagboken sin fra da hun var 16 år og hadde et seksuelt forhold til en voksen AP-politiker i Trondheim. Han pleide å si til henne: "Jeg liker sånne småjenter som deg!"
> I "Trønderdebatten" har det i det siste kommet frem fra sentrale kvinnelige AP ledere i Sør-Trøndelag - anekdoter om da hun var ung og ble fortalt hvem av AP-mennene i Sør-Trøndelag hun måtte holde seg unna når de var full.
> AP-Sør-Trøndelag har i mange år vært en umoralsk organisasjon - og så kan man spørre seg om det var Xxxxx Xxxxx som startet umoralen ELLER om Xxxxx Xxxxx simpelthen er et produkt av umoralen i AP-Sør-Trøndelag - for så å ta umoralen med seg til Oslo som AUF-leder, som Stortingsrepresentant for Sør-Trøndelag - siden 1997 - og som diverse Ministre.
> I varselet over var Xxxxx Xxxxx Kirke(!) og Kulturminister - i 40-årsalderen.
> Jeg tror ikke medlemmene i AP-Nord-Trøndelag fullt ut har forstått hvilket moralløst fylkeslag AP-Sør-Trøndelag er - som de nå fusjonerer med. Ei heller har de forstått i AP-Nord-Trøndelag hvilken moralløs AP-Fylkesleder i Trøndelag de har sagt seg villig til å akseptere - i en politisk "hestehandel"...
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Åsmund Agdestein for en dag siden
.
> Nå omtaler også NRK "Trønderdebatten" - samtidig sier mannlige AP-ledere i Sør-Trøndelag til NRK at det er på tide å TILGI Xxxxx Xxxxx. >> Ifølge meg kan man IKKE tilgi noen for noe man selv IKKE har vært et offer for!
"Ap-topp: – Jeg har snakket med folkevalgte i Ap som sier de ikke kan stemme på eget parti
Flere tidligere AUF-ere i Trøndelag går til angrep på partikulturen i Trøndelag Ap. Nå håper Ap-topp Trøndelag Ap velger en annen fylkesleder enn Trond Giske
Oppdatert for 10 min siden
– Alle foreldre bør tenke seg om to ganger før de sender datteren i årsmøte i Trøndelag Ap.
Det sa tidligere AUF-leder Ellen Reitan i Trondheim i Politisk kvarter på NRK P2.
Årsaken til kraftsalven er at Trond Giske er innstilt som ny fylkesleder i Trøndelag Ap.
Fatima Almanea, tidligere nestleder i Nord-Trøndelag AUF med toppverv i Trøndelag Ap, støtter Reitan fullt ut. Hun anbefaler ingen å bli medlemmer i verken AUF eller Trøndelag Ap, slik ting er nå."
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Åsmund Agdestein for en dag siden
.
> På Aftenposten første side nå:
"Hardt ut mot Giske: -Jeg kommer aldri til å ha tillit til ham igjen."
> Jeg er konstant blakk og har ingen abonnement noen steder - så jeg har begrenset med Aftenposten artikler jeg kan lese i uken - og i går kveld i halvsøvne dyppet fingeren inn og åpnet to ekstra artikler - så jeg får ikke lest hvem som (også) ikke lengre har tillit til Xxxxx Xxxxx.
> Fortsetter det slik er det til slutt BARE mannlige AP-politikere i Trondheim, Sjefsredaktør i Se og Hør - og Anki Gerhardsen som aktivt støtter Xxxxx Xxxxx...
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Åsmund Agdestein for en dag siden
.
> Nå spisser det seg til...> På førstesiden akkurat nå: >>> "92 AP-politikere i opprop: Stortingspolitikere ber Trøndelag AP vrake Trond Giske." > Jeg tror jo at jeg har litt av æren for at de har fått visshet om at Xxxxx Xxxxx må stoppes - for i 2,5 år har jeg promotert min blogg om 5 Rikspolitikere - hvorav bloggen er 75% til 80% om Xxxxx Xxxxx. Jeg skjulte i Desember 2019 bloggen for søkemotorer. Bloggens tittel er: "Tre tiår med "frivillig" AUF-Lolitasex: - Er Xxxxx Xxxxx Norges Jeffrey Epstein?" Nå vil nok Xxxxx Xxxxx bedyre at han ALLTID sjekket at hans pågående AUF-jentebarn erobring var 16/17 år for å forhindre at 14/15 åringer - eller 18/19 åringer - lurte han på alderen- men er det sannheten? At han tok seg tid - opphisset - til å sjekke AUF-medlemslistene for hennes fødselsdato?
> Som et malapropo kan jeg ta med at Jeffrey Epstein aldri fikk sin straff - men en som fikk sin straff var turnlege Larry Nassar som i 2018 ble dømt til 175 års fengsel - ja de Amerikanerne - de skal ALLTID overdrive...
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Åsmund Agdestein for elleve timer siden
.
> HVOR var Anki Gerhardsen da Trond Giske trengte henne MER enn noen gang tidligere?
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Åsmund Agdestein for tre timer siden
.
> Jeg er veldig på vakt overfor de som påstår at de har EN oppgave - mens de - tilsynelatende - har den underliggende oppgaven å dekke over og beskytte det som er galt i Norge. > I 2019 hadde Bjørn Stærk, forfatter av bl.a. boken "Ytringsfrihet", foredrag på Hovedbiblioteket her i Bergen. > Etter foredraget snakket jeg - på tomannshånd - om "AP/Statsbanken DNBs Svindeltrekant DNB/DNM - OSE/VPS - NTM" - som finansiering av bl.a. politisk kriminalitet. > Bjørn Stærk sa: "Det tror jeg ikkeno' på!" > Hvorpå jeg sa: "Du er en drittsekk!" - og gikk...
> Forøvrig fikk "jeg" i 2019 tvangssolgt Norges viktigste handelsplass Oslo Børs VPS til utlandet og 5 på min TOP 6 liste ble avsatt over en periode på kun 6 måneder: CEO OSE/VPS - CEO DNB/DNM - Politimesteren i Oslo - Riksadvokaten og Norges Ambassadør til Belgia.
¿Kanskje Bjørn Stærk tror meg nå?
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Morten kjellås
for to dager siden
.
Hæææ,
skal ikke pressen lenger få utøve sin politiske makt????
Rapporter
0
Logg inn for å svare
.
.
Thor Graff
for 15 timer siden
.
Hvem i all verden er denne Åsmund Agdestein?
Rapporter
1
Logg inn for å svare
.
.
Åsmund Agdestein
svarte Thor Graff for elleve timer siden
.
> Det er meg! > Nylig fylt 59 år. > Har siden jeg var 16 år reist i 92 land. > Syklet mellom 1988 og 2008 på 6 sykkelturer drøyt 150.000 kilometer gjennom 50 land utenom Vest-Europa. > Har gitt meg selv tittelen Norges Fremste Langdistansesyklist - NFL- og hvis det ikke er mulig å vaksinasjonsfremprovosere immunitet mot COVID-19 - beholder jeg den tittelen til evig tid. > Har visstnok an 1997 født datter i Thailand - hennes mor stjal mitt DNA - og truet alle med bank hvis de fortalte meg noe. > Sendte en ung kvinne her nær NHH interesserte og lengtende blikk sporadisk mellom 1992 og 2001 - og innen årsslutt er vi forhåpentligvis gift.
> Hun er professor i Oslo og jeg har skrytt på meg å ha Norges antatt høyeste KOMBINASJON av IQ-KLOKSKAP-SMARTHET - Koeffisient.
> Planen er at vi skal danne et parteam i USA som kommer med smartere og mere kostnadseffektive problemløsninger. > MEN hun er ekspert på noe som Libanon trenger hjelp til - så mitt forslag er at vi starter i Libanon.
> Jeg avslørte høsten 2009, skrivende ifra Sircesi i Istanbul, AP/Statsbanken DNBs Svindeltrekant DNB/DNM - OSE/VPS - NTM.
> I 2019 hadde jeg mitt store gjennombrudd da jeg fikk OSE/VPS solgt til utlandet og 5 på min TOP 6 liste avskjedigelse over en periode på 6 måneder.
> Jeg har kastrert den videre politiske karrieren til 3 kjente Rikspolitikere grunnet deres seksuelle utnyttelse av 16 år gamle jentebarn i ungdomspartiene AUF - FpU - Unge Høyre.
> Forøvrig kjente jeg Erna som barn gjennom hennes Åstveit fetter - så vidt jeg husker var hun sur på meg. Jeg forsto det ikke da - men sannsynligvis var hun "avstandsinteressert" i meg - og jeg var livredd JENTELUS! - Men det var altså 50 år siden...
>>> Kjenner du meg bedre nå? <<<
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar