fredag 28. august 2020

133.) Trond Giske - SAMME dress UT av fengselet som INN i fengselet i år 2020!

.
133.) Trond Giske - SAMME dress UT av fengselet som INN i fengselet i år 2020!
.
Jeg vet ikke hvor mange års fengsel Trond Giske får for over en periode på tre tiår å ha juridisk voldtatt mindreårige "villige" unge jenter i AUF - men jeg tror at han har samme dress på seg UT av fengselet - som han hadde på seg INN i fengselet i år 2020...
(Oppropet fra 92 AP ledere omtaler "UNGE JENTER" - som ifølge min vokabular er jentebarn UNDER 16 år.)
.
Billedresultat for giske trond
.
Varselet som felte Trond Giske - dagen etter...
.
Atle.K
06.01.2018 kl 02:47 1172
Jeg var medlem av AP I 3 tiår
Har vert på mange samlinger m Giske
Alt på Utøya for mere enn 30 år siden var Giskes oppførsel et problem
For 11 år siden kom han til Utøya som minister
Da kullet han jentunger der
Min datter var der og forteller nå at Giske kullet venninna hennes som da kun var 16 år
Min datter meldte seg ut av AUF og først nå skjønner jeg dette
Jeg meldte meg ut for kort tid siden og har meldt meg inn i Høyre slik min datter og har gjort
.
Fra Aftenposten: 7. jan. 2018 20:30:
"Trond Giske trekker seg som Ap-nestleder"
.
Relatert bilde
.
Trond Giske sitt EGENTLIGE motto de siste tre tiårene:
"KNULLE! KNULLE! KNULLE AUF-BARNEFITTER!"
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar